لباس هانبوک
درباره وبلاگ

این وبلاگ همش در مورد کره جنوبی وبازیگراشه اگه عاشق کره هستی مطالبو بخون ولذت ببر اگه هم نیستی همین الان از وبلاگ خارج شو زودباش دیگه
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
کد تغییر شکل موس -->
فقط کره جنوبی
عاشقای کره بیان2
سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : nafas       

بچه ها الان میخوام ساختار لباس قدیمی کره ای ها که خودشون بهش میگن هانبوک را بزارم قطعا شما هم تو


سریال هایی که تلوزیون گذاشته اونو را دیدین نمونش همین دونگ یی که در حال پخشه



نظرات شما عزیزان:

یانگوم
ساعت1:19---11 مرداد 1392
عالین
پاسخ:اره


سلام
ساعت13:29---8 آذر 1391
سلاکم من خیلی سحرقریشی یعنی خودم رو دوست دارم.توهم طرف دارش باشپاسخ:منم دوسش دارم

سلام
ساعت20:18---17 آبان 1391
سلام وبلاگه خوبی داری موضوعش باسلیقه است.منظورم درباره ی کره نوشتی باسلیقه است راستی من طرف داربانو جانگم نه دونگ یی دوست دارم بانو جانگ رو بوس کنمپاسخ:سلام عزیزم منم از بانو جانگ خیلی خوشم میاد تازه عاشقشم//////

دوست
ساعت14:58---14 آبان 1391
سلام لطفا قالب وبلاگتو به صورت تبادل لینک برام بفرست دوست خوبم

دوست
ساعت14:56---14 آبان 1391
سلام لطفا قالب وبلاگتو به صورت تبادل لینک برام بفرست دوست خوبم

مرضیه
ساعت15:52---1 مهر 1391
سلام می خواستم ببینم این لباس آماده برای خرید هم هست؟چجوری میشه تهیه کرد
پاسخ:متاسفم ولی من نمیدونم که این لباس امادش هست یا نه ولی فک کنم اگه مدلشو به خیاط نشون بدی بتونه برات بدوزه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
cache01last1394812679